FAKÜLTEMİZ GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN SARF MALZEME ARAÇ GEREÇ GİDERLERİ HAKKINDA

FAKÜLTEMİZ GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN SARF MALZEME ARAÇ GEREÇ GİDERLERİ HAKKINDA

Fakültemiz Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü 2. 3. ve 4. sınıf öğrencilerinin, 2022- 2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi mutfak giderlerini karşılamak üzere aşağıda bilgileri yer alan hesap numarasına - açıklama kısmına Turizm Fakültesi, Öğrenci No, isim, soy isim (Dekontta öğrenci bilgileri mutlaka olmalıdır. Başka bir kişi tarafından yatırılan ücretlerde açıklama kısmına öğrenci bilgileri girilmelidir.) bilgilerini yazarak  06 Mart 2023 tarihine kadar yatırmaları ve banka dekontunu elden fakültemiz öğrenci işleri birimine ya da turizm@alanya.edu.tr mail adresine ulaştırmaları gerekmektedir.

Fakültemiz Yönetim Kurulunun 30.01.2023 tarihli ve 03/02 sayılı kararı gereği 2022-2023 Akademik Yılı Bahar Dönemi sarf malzeme araç – gereç gider ücreti:

 

  1. SINIFLAR İÇİN 800 TL
  2. SINIFLAR İÇİN 1000 TL
  3. SINIFLAR İÇİN 1200 TL

 

Not: Birden fazla sınıftan uygulama dersi alan öğrenciler tavan ücret olan 1200TL'yi yatıracaklardır.

 

Banka Hesap Bilgileri

ÜNİVERİSTE BANKA HESAP BİLGİLERİ

Vergi Numarası : 0480588801
Hesap Adı : Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Strateji Gel. Dai. Bşk.
Banka Adı : Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. Alanya Şubesi
İBAN No : TR79 0001 5001 5800 7312 9171 78

Örnek Açıklama (Açıklamanın aşağıda belirtilen şekilde yazılması zorunludur.)
“Turizm Fakültesi 123456789 öğrenci nolu Ahmet YILDIRIM”

Önemli : Açıklaması uygun olmadan yatırılan tutarlar dikkate alınmayacaktır.

 

Not: Öğrenim ücretini yatıramayacak durumda olan öğrencilerin bu koşulu belirten dilekçe, KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni ve resmi ekleri (fakirlik, yoksulluk belgesi vb.) ile Fakültemiz Öğrenci İşleri Birimine elden teslim etmeleri gerekmektedir.

Dilekçe örneği için lütfen tıklayınız.

KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni için lütfen tıklayınız.


  • 31 Ocak, 2023