2023- 2024 BAHAR DÖNEMİ TURİZM FAKÜLTESİ GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN SARF MALZEME ARAÇ GEREÇ GİDERLERİ HAKKINDA

2023- 2024 BAHAR DÖNEMİ TURİZM FAKÜLTESİ GASTRONOMİ VE MUTFAK SANATLARI BÖLÜMÜNDE OKUYAN ÖĞRENCİLERİN SARF MALZEME ARAÇ GEREÇ GİDERLERİ HAKKINDA

Fakültemiz Gastronomi ve Mutfak Sanatları Bölümü 2. 3. ve 4. sınıf
öğrencilerinin, 2023- 2024 Akademik Yılı Bahar Dönemi mutfak
giderlerini karşılamak üzere aşağıda bilgileri yer alan hesap
numarasına -açıklama kısmına Turizm Fakültesi, Öğrenci No, isim, soy
isim (Dekontta öğrenci bilgileri mutlaka olmalıdır. Başka bir kişi
tarafından yatırılan ücretlerde açıklama kısmına öğrenci bilgileri
girilmelidir.) bilgilerini yazarak- 01 Mart 2024 tarihine kadar
yatırmaları ve banka dekontunu elden fakültemiz öğrenci işleri
birimine ya da turizm@alanya.edu.tr mail adresine ulaştırmaları
gerekmektedir.

Fakültemiz 26.01.2024 tarih ve 3/4 Yönetim Kurul Kararına göre ;
“2023-2024 Akademik Yılı Bahar Döneminde toplanacak ücretin 2. sınıf
öğrencileri için 1.600 TL, 3. Sınıf öğrencileri için 2.000 TL, 4.
Sınıf öğrencileri için 2.400 TL olarak belirlenmesine, yatay veya
dikey geçiş yoluyla Bölümümüze kayıt hakkı kazanıp birden fazla
sınıftan uygulama dersi alan öğrenciler için ücret 2.400 TL olarak
belirlenmiştir."

ÜNİVERSİTE BANKA HESAP BİLGİLERİ

Vergi Numarası : 0480588801
Hesap Adı : Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Strateji Gel. Dai. Bşk.
Banka Adı : Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. Alanya Şubesi
İBAN No : TR79 0001 5001 5800 7312 9171 78

Örnek Açıklama: (Açıklamanın aşağıda belirtilen şekilde yazılması zorunludur.)
“Turizm Fakültesi 123456789 öğrenci nolu Ahmet YILDIRIM”

Önemli : Açıklaması uygun olmadan yatırılan tutarlar dikkate alınmayacaktır.

Dilekçe örneği için lütfen tıklayınız.

KVKK Öğrenci Aydınlatma Metni için lütfen tıklayınız.


  • 05 Şubat, 2024